PanjabPembelian pengubah distribusiLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan

  • masa pelepasan:2023-12-11 22:41:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:406
  • Penerangan pantas:

    Panjab,Dalam kes operasi pengubah jenis kering terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayaka

Kandungan artikel

Dalam kes operasi pengubah jenis kering terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini,PanjabPengubah jenis kering 630kVA, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

PanjabPenukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

BooPembuat pengubah jenis kering

Kebocoran minyak di flange looper

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


PanjabPembelian pengubah distribusiLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan



Apa peranan penting pengubah kuasa

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

indeksTerdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.


PanjabPembelian pengubah distribusiLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Perbaikan kualitiUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah,PanjabPenukar kapasitas kelebihan muatan tinggi, perhatikan perkara-perkara berikut:

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah,PanjabSemasa terburu bagi pengubah jenis kering, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

PanjabBunyi dalam kes kegagalan fasa

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, perhatikan perkara-perkara berikut:

PanjabMaklumat produk lain
  • GarlandTekanan hidraulik paksi naik bimbitMasalah teknologi insentif

    GarlandTekanan hidraulik paksi naik bimbitMasalah teknologi insentif

  • IseronContainer Jembatan NaikAplikasi universal dalam semua lapisan masyarakat

    IseronContainer Jembatan NaikAplikasi universal dalam semua lapisan masyarakat

  • IseronPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumProses penyelenggaraan dalam proses

    IseronPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumProses penyelenggaraan dalam proses

  • IseronLift elektrik tahapAkan melebihi jangkaan

    IseronLift elektrik tahapAkan melebihi jangkaan

  • PasarkemisPembuat pengubah jenis kering 2000Masalah teknologi insentif

    PasarkemisPembuat pengubah jenis kering 2000Masalah teknologi insentif

  • Hamburg-HarburgHydraulic lifting platform supplierReka bentuk kelengkapan paip

    Hamburg-HarburgHydraulic lifting platform supplierReka bentuk kelengkapan paip

  • Hamburg-HarburgTekanan hidraulik paksi naik bimbitBagaimana ia dibuat

    Hamburg-HarburgTekanan hidraulik paksi naik bimbitBagaimana ia dibuat

  • InovroclawContainer Jembatan NaikKos pelaburan industri

    InovroclawContainer Jembatan NaikKos pelaburan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat PanjabPembelian pengubah distribusiLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan memberi anda PanjabPembelian pengubah distribusiLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan oleh syarikat kami, perkhidmatan PanjabPembelian pengubah distribusiLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PanjabPembelian pengubah distribusiLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PanjabPembelian pengubah distribusiLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan. PanjabPembelian pengubah distribusiLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PanjabPembelian pengubah distribusiLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!